Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pravo na pristojnost i razlikovanje

Komentari (14) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 13 maj 2015 11:27
leonidas
Ova vlast svuda (pa i prilikom izbornih radnji) primenjuje argument sile umesto argumenta istine i postenja!Svakako,i mediji su sila a narocito elektronski mediji ! I sam sam duboko nezadovoljan radom zastitnika gradjana ali kada je u praviu trba ga podrzati,i braniti i kao gradjanina i kao funkciju a skrenuti mu paznju i kritikovati ga za stavove koji ne prilice nasoj tradiciji i kuturi i opsrem ili vecinskom stavu gradjana Srbije.Stavovi g. Prorokovica su mi mnogo blizi od stavova autora ali odavno nisam procitao ovako odmeren i korektan clanak kako o suprostavljenim stavovima tako i uz uvazavanje oponenta!
Preporuke:
18
2
2 sreda, 13 maj 2015 12:04
srpska sarma, a može i pasulj
Živo me ZANIMA ZAŠTO se g-din Stojiljković ZAKAČIO za reč "levičar", kad je gosn Đurković napisao "ULTRAlevičar"!? Drugo, INDIKATIVNO je KAKO gosn Stojiljković PRENEBREGAVA ove Đurkovićeve navode: "A stranim ambasadorima su takozvane nezavisne agencije posebno prirasle srcu. Napolju postoje već ozbiljna istraživanja o tome kako su Amerikanci razvili i svuda guraju taj mehanizam „nezavisnih agencija” kao četvrte grane vlasti, preko koje po pravilu upravo oni vrše ideološki i politički pritisak na izvršnu i parlamentarnu vlast. Jer ako pogledate rad i delovanje Jankovića, Šabića, Nevene Petrušić i tako dalje, videćete da njihovi ideološki i politički stavovi i praktično delovanje potpuno koincidiraju s ciljevima i stavovima npr. američke ambasade u Beogradu i drugih zapadnih tela. Setimo se da je gospođa Zorana Marković, prva direktorka Agencije za borbu protiv korupcije, pre toga radila kao službenik američke ambasade. Gospodin Janković je godinama bio službenik kancelarije OEBS-a u Beogradu..."
Preporuke:
40
3
3 sreda, 13 maj 2015 12:44
realno
Vrlo dobar i odmeren tekst g. Stoiljkovića. A pojmovi levice i desnice ionako nemaju mnogo smisla u savremenim geopolitičkim okolnostima.
Preporuke:
10
14
4 sreda, 13 maj 2015 13:29
Ujka Vasa
1.
Prava LGBT populacije će sasvim sigurno razoriti našu tradicionalnu porodicu ukoliko naše društvo uvaži zahteve te zajednice. Isto tako nema sumnje da bi legalizacija manjinskih religijskih zajednica ugrozila naše pravoslavne civilizacijske i kulturne korene.
Sve manjinske zajednice – verske, etničke, seksualne... se u prvoj fazi zadovoljavaju priznavanjem nekih prava da bi u drugoj fazi započele borbu da postanu većinske. To postižu ili zahtevima za otcepljenje ukoliko su u pitanju nacionalne manjine, ili netolerantnim odnosom prema pripadnicima većinske religije kad god im se zato pruži mogućnost, ili težnjom da se njihova seksualna orijentacija prihvati kao superiorna i napredna u odnosu na većinsku. U krajnjoj instanci to vodi segmentaciji društva i razaranju tradicionalnih, kulturnih i verskih stubova kojima počiva.
Preporuke:
28
1
5 sreda, 13 maj 2015 13:31
Ujka Vasa
2.
Postavlja se pitanje zašto se danas na Zapadu toliko insistira na priznavanju upravo tih manjinskih prava a ne recimo „prava na rad, na pravične i zadovoljavajuće uslove rada i na zaštitu od nezaposlenosti“, „na standardu života koji obezbeđuje zdravlje i blagostanje pojedinca, njegovo i njegove porodice, uključujući hranu, odeću, stan i lekarsku negu i potrebne socijalne službe, kao i pravo na osiguranje u slučaju nezaposlenosti, bolesti, onesposobljenja, udovištva, starosti ili drugih slučajeva gubljenja sredstava za izdržavanje usled okolnosti nezavisnih od volje pojedinca“?

Zašto strani ambasadori ne intervenišu kod nadležnih da ispune gore navedena prava predviđena Deklaracijom o ljudskim pravima kao što intervenišu da se zaštite prava gejeva, Šiptara, sektaša?
Zašto država pomoću policije ne primora vlasnike da zaposlenima redovno isplaćuju plate i uplaćuju doprinose, kao što je pomoću policije primorala građane da gledaju gejeve kako paradiraju?
Preporuke:
29
1
6 sreda, 13 maj 2015 13:36
Ujka Vasa
3.
S tim u vezi treba podsetiti da su u vreme robovlasništva (a to znači i u Sjedinjenim američkim državama do 1865. godine) robovi imali sva prava koja se danas definišu kao manjinska i za čije poštovanje se danas zalažu ljudskopravaške organizacije. Naime, robovi su mogli da veruju u šta hoće i da praktikuju seks kakav hoće. Vlasnike uopšte nije interesovalo kojim bogovima se klanjaju njihovi robovi i sa kim ili sa čim upražnjavaju seks.
Pravila su postojala samo za slobodne ljude.
Preporuke:
24
1
7 sreda, 13 maj 2015 13:44
to je ključno
"Najzad, duboko sam saglasan sa Mišom Đurkovićem da pravo na kritiku mora ići ruku pod ruku sa argumentima, pristojnošću i uvažavanjem ličnosti onih sa kojima se sporimo."
Preporuke:
14
1
8 sreda, 13 maj 2015 13:52
teletabis
Koristim pravo na razlikovanje, malo sam takši u pamet, i pitam se: čemu ovaj tekst kad se SLAŽE?

Kad se nešto ne slažem ja bih pisao, argumentovao i dao neki predlog. Ovako SLAŽEM SE i nije neki argument. Ako ovako neko brani nekoga onda napadači nisu potrebni.
Preporuke:
11
1
9 sreda, 13 maj 2015 14:03
totalitarizam
A kako se "zaštitnik prava građana" odnosi prema prisilnoj vakcinaciji? Mene to recimo živo interesuje. Ima li građanin pa bio on i gej, pripadnik manjina ili klingonac pravo da odluči o unosu sumnjivih tečnosti u svoj organizam? O čemu ovde razglabaju razni, kada građanin nije čak ni vlasnik svoga tela.
Preporuke:
17
2
10 sreda, 13 maj 2015 17:08
„Panter“
"Ne mislim da će prava LGBT populacije razoriti našu tradicionalnu porodicu– nju već uspešno razara neobručena logika profita i odsustvo empatije i solidarnosti."

Odsustvo empatije i solidarnosti u tradicionalnoj porodici- znači u porodici koju sačinjavaju otac, majka i deca - ne narušava tradiciju jer ne menja shvatanje o tome šta je porodica. Sasvim je druga stvar udovoljiti zahtevima LGBT populacije i zakonom promeniti postojeće shvatanje porodice, tj. predvideti da porodica može biti i zajednica dve majke i dece, ili dva oca i dece. Stojiljković smatra da je potpuno isto porodica u kojoj se otac i majka usled besparice prepiru sa decom oko toga da li kupiti nov šporet ili njima patike - i porodica u kojoj dva oca odgajaju dete koje im je rodila surogat majka.
Preporuke:
9
1
11 sreda, 13 maj 2015 17:10
„Panter“
nastavak

„Ne mislim ni da izvesna legalizacija manjinskih religijskih zajednica može ugroziti, sama po sebi, našu svest o sopstvenim, recimo, pravoslavnim civilizacijskim i kulturnim korenima, kao ni da su predstavnici oficijelnih religija izuzeti od kritika za svoje svetovne aktivnosti. Sasvim je druga stvar ako odbrana manjinskih prava preraste u manjinsku dominaciju i ortodoksiju.“

Ukoliko se razmatra ODNOS dve pojave –što je ovde slučaj - onda je potpuno besmisleno razmatrati jednu od tih pojava „samu po sebi“. Isto tako je besmisleno razmatrati odnos te dve pojave U JEDNOM VREMENSKOM TRENUTKU. Relevantni zaključci se mogu doneti isključivo analizom odnosa te dve pojave u dužem periodu. Toga je izgleda svestan i autor jer na kraju zaključuje da je sasvim druga stvar ako odbrana manjinskih prava „preraste“ u manjinsku dominaciju i ortodoksiju. Elem, „prerastanje“ podrazumeva duže trajanje a svedoci smo da svugde u svetu odbrana manjinskih prava „prerasta“ upravo u dominaciju.
Preporuke:
8
1
12 sreda, 13 maj 2015 18:24
rukopis
"Sticajem okolnosti, svedok sam da se isti scenario i rukopis primenjuju na neugodne partnere u susedstvu."

sa ovim stavom Stojiljkovića,složio sam se i pre nego što se olasio:

utorak, 12 maj 2015 18:05 rukopis čitak
Rasim malo pre reče kako je poznat rukopis ovih što organizovaše grupu terorista u kumanovskoj bici.
Isti kaže kao oni 2001.u Preševu.
Pa mi otvori oči za rukopis ove gnusobe o Vanji Ćalović.
Pa isti rukopis kao kod ombudsmana Saše Jankovića i afere(danas)od pre 23.godine.
Samo jedan otisak rukopisa u ova dva slučaja,
Bebe Popović.
Potpisujem svojim rukopisom da je tako.
niko
Preporuči komentar: 23 2
Preporuke:
6
1
13 četvrtak, 14 maj 2015 17:03
Komentar komentara
Ujka Vaso, Vaš komentar je izvanredan. Ubeđen sam da će Vam i autor Stojiljković biti zahvalan što ste ukazali na još neke aspekte problema o kojem je reč.
Samog autora često gledam na TV Crna Gora, i uglavnom se ne slažem s njegovim pogledima.
Preporuke:
1
1
14 četvrtak, 14 maj 2015 21:42
Seljak Bezemljaš
Gospodin Miša Đurković je jedan od retkih čije tekstove čitam.Ali ne bih o tome.
Privuklo me spominjanje "pristojnosti".
Pa kratko i na brzinu o tome kako mi, tačnije zašto mi ne stojimo najbolje sa pristojnošću.

Sociolog Jovan Mirić nabrajajući tadašnjih 8 akademija nauka,19 sveučilišta,500 samostalnih naučnih instituta, desetine hiljada istraživača....zapitao se:

"Šta stoji iza ovih impresivnih cifara?
Na to se pitanje akademski i pristojno ne može odgovoriti" citat iz SISTEM I KRIZA Jovan Mirić 1984.g.Centar za kulturnu djelatnost Zagreb.

Potpuni promašaj u modernizaciji početkom osamdesetih otkrio je nesposobnost naše inteligencije.O moralu da ne pričamo.A tek površnost.Svejedno.
Nastaviće da nas "modernizuje".
Preporuke:
5
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner